dinsdag 6 februari 2018

Breimachine.




Wat is dit? Soort van breimachine voor stratenmakers? In plaats van wol stop je er stenen in. Patroontje programmeren: wildverband, elleboogverband of een visgraatje. Even aanzetten en er rolt een straat uit. Als een achterpand van de pennen van een breister. Fascinerend om te zien. Nu nog een paar straten verderop. Maar binnenkort ook bij ons in de straat. In verband met onderhoud riolering of zo iets. Reken maar dat ik er dan met m’n neus bovenop ga staan!


2 opmerkingen:

  1. hihi wat grappig...ziet er heel kunstig uit. Klinkt het ook fijn? Dat getik van die stenen? Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb m nog niet in werking gezien Petra. Hij staat alvast klaar maar ze zijn nu nog bezig met graven. Een stuk straat is al gedaan maar dat heb ik gemist. Waarschijnlijk komen ze ook bij mij voor, binnenkort. Hopelijk ben ik thuis als ze gaan beginnen, lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen