maandag 26 februari 2018

Nogmaals lente..


Nogmaals Lente.

Het  lage zonnetje schijnt nu rechtstreeks in m’n keukenkastjes. Het ging om een lage, lange kast met een werkblad die los tegen de muur staat.  Dat daar wat mee moest gebeuren wist ik natuurlijk al lang, maar nu vond ik ineens dat het echt niet langer kon zo. Ik haalde alles eruit, rolde een handdoekje op en begon op m’n knieën met poetsen. De onderste plank van dat kastje kan los, ik tilde m per ongeluk op en zag dat het daaronder pas echt een feestje was. Toen ik daar ook met een sopje overheen was geweest trok ik tenslotte het hele kastje maar eens van de muur af. Daar  lag  (onder andere..) een stekkerdoos met een heleboel snoeren eraan. Die konden ook wel lap en sop gebruiken. Daarna besloot ik de koelkast, die ernaast staat, ook maar eens van zijn plaats te trekken. Ahum. Laat ik daar maar niet te veel over zeggen, alleen dat ik daar eerst de stofzuiger op heb gezet, voordat ik aan het echte werk kon beginnen. Al met al was het maar een uurtje werk, dus waarom heb ik het eigenlijk zover laten komen? Het zijn hoeken waar ik niet dagelijks kijk, maar het is toch lekker dat het nu schoon is.

4 opmerkingen: