donderdag 7 maart 2019

OUD?


TWEE KEER PER DAG AAN EN UITZETTEN.

Net als tandenpoetsen. Daar blijft je laptop gezond van kreeg ik gisteren te horen.

Vroeger, heel lang geleden toen mijn moeder nog leefde en een jaar of tachtig was, lag er steevast een hamer, een brief of een apparaat op tafel als we op bezoek kwamen. Dat was om te helpen herinneren dat er iets moest gebeuren wat ze zelf niet meer kon en waar wij dan bij moesten helpen.

Ik ben nog lang geen 80 maar ik spaar nu al karweitjes op voor als ze komen.  Meestal iets met de computer. Daar zit weer een vreemd soort virusscanner op.  En weer heb ik geen idee hoe ik daar aan kom.  De Wi-Fi valt voortdurend  van het apparaat.  En allemaal heel normale sites zijn geannuleerd. 

Hopelijk komt het vandaag weer goed.
Net als ik toen hebben zij er nu meestal geen zin in....



3 opmerkingen:

  1. Dat wist ik niet van laptops. Ik zet mijn computer eigenlijk zelden tot nooit uit moet ik bekennen. Ik moet glimlachen om de methode met de hamer van je moeder. Goed gevonden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist het ook niet Nicole. Maar eentje doet iets met ITC dus ik ga het maar wat vaker doen nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We moesten wel eens lachen om die hamer. Maar nu mis ik het soms.

    BeantwoordenVerwijderen